Tuesday, December 11, 2007

Sömn, vad är det?


Det är jävligt mycket nu, så mycket att jag inte ens kom iväg till hockeyns idag. Då är det mycket, dock verkar jag inte missat så mycket, men ändå. Sovit ungefär EN timme de senaste två dygnen, inte bra men har så sjukt mycket saker fram till onsdag nu, sen blir det tentaplugg. Då kan man iallafall försöka få sova på nätterna, om man nu lyckas. Är så sjukt uppe i varv när man lägger sig så det blir svårt att somna. Så är även fallet just nu, sjukt...
Alla kurser just nu ser ut att lösa sig på ett eller annat sätt iallfall, enda kvarvarande frågetecknet är väl semantiken, men på sex dagar lär man väl även kunna klara av det omöjliga. Som om jag inte hade nog att göra nu har nånting gått sönder i min högerarm som gör att jag inte kan röra den speciellt mycket eller lyfta nåt. Misstänker att det har nåt att göra med de lösa benflisor jag har där sedan tidigare, drygt är det iallfall...
^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Kenta ska ha opererats idag, inte hört nåt mer om hur det gått men det har nog gått fint och snart är kungen på plats på läktaren igen. Tycker det har varit härligt att sett det stöd som kenta fått senaste dagarna. Visar verkligen vilken skön attityd som finns hos våra supportrar. Angående händelsen på hovet, enligt sittplatspublik på motsatt sida ska en polis stått i gången precis bakom våran läktare och tittat på genom hela händelseförloppet, från första hetsen till smällen på Kenta, pinsamt om så är fallet, riktigt pinsamt.
^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Onsdagen denna veckan blir spännande, först stenhårt jobbande på rapport och inet, sen göra TSP som fan för att runda av dagen med lite julpyssel hemma med bror och brors "fru". Pepparkaks och lussekattsbak står på schemat, även klä julgranen. Vet att det är lite tidigt men vi vill ha en julgran i lägenheten och ingen bor här över jul så det får bli nu julgranen kommer in. Kommer bli riktigt trevligt.
^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^
Bäst
2. Kenta
3. Snart Jul
Sämst
1. Fortfarande ingen snö
2. Semantik
3. Tanter som tar upp flera platser på bussen
Dagens Pizzabagare
Daniel Meisels

3 comments:

Fotomuppen said...

kungen opererades aldrig å va på plats i V-rås igår! Pigg å gla!:D

Puss!!

Anonymous said...

Du missa inget i går som du sa, vi andra såg eländet. Å jag slapp & operera mej, puh.

Se till att få armen fixad nu.

Vi kanske ses på fredag om du nu hinner med allt du ska göra.

"Nu e de jul igen"

Daniel said...

Nu blev jag lite sugen på pizza:O